Söndag: inte än!

Sista dagen att vila upp sig på. Jo tjena.

Hade finbesök av Gustavs syster Lina och hennes lille Samuel igår, full rulle! Fikade, drack glögg och sådär. När de gick somnade jag som en liten gris i Gustavs famn, var jättetrött o hade massa huvudvärk. Blä. Sov väl en sisodär 2 timmar innan vi makade oss upp och gick till affären, köpte lite gott och på vägen hem gick vi via källarn och plockade upp julsakerna.

Lagade massa goda tapas, shit vad vi stank vitlök kan jag säga haha! Men gott var det! Blev några glas vin till det, sen gjorde gustav efterrätt på tofulineglass(så jävla gott!) med hasselnöt- och kaffelikör! Rökte lite vattenpipa och såg på Twiligt. Robert Pattison är ju så förbannat snygg. Blev rätt berusad faktiskt. Både av alkoholen o honom. Mumma. Sen bar Gustav in mig i sovrummet, han bar mig! Värsta lyxen, nu ska han få bära runt på mig jämt!
Vad som hände sen är en hemlis!

Jani,har lagt fram lite valnötsbrödur frysen, ska dra iväg till solariet en sväng tror jag, är så sjukt blek! Men jag har liksom tappat lusten för att sola, jag kanske skulle köra lite Vampire-chic look istället?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback