Semester!

Fan vad jag längtar till semestern! Om vi kan så åker vi i början av mars till värmen, frågan är ju vart. Från Norrköping kan man flyga till Thailand, ganska schysst att slippa åka till Arlanda! Annars finns Teneriffa men det är för mycket charter och pensionärsvarning på. Vill åka till nåt annorlunda ställe, okej Thailand är ju inte så unikt men fränt! Man kan klättra, dyka och sporta massvis!
Vicky ska med sin Eric till Quatar(tror jag ööh?) över nyår, det är ju riktigt fränt. Kollade lite på Gambia, har hört massa bra om det, betydligt kortare flygresa och lika billigt att leva som i Thailand, men det är inte så mycket att göra. Men vi har sagt att vi väntar med att boka något förns efter nyår, så vi har lite koll på inkomst. Min lön kommer förhoppningsvis bli justrerad, Gustav går på 75% med provision så vet ju inte riktigt hur hans lönekuvert ser ut. Jag kan ju alltid ta personallån om några kronor behövs skjutas till, men man vill ju inte låna i onödan!
Vart ska man åka tycker ni? NYC är jävligt lockande, men inte lika mycket för Gustav!:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback