Party-Party

Sitter här, klockan är inte ens 8, dricker kaffe ur min fina kaffemugg och lyssnar på When love takes over i dundervolym i hörlurarna. Fan vill dansa runt i underkläderna genom hela lägenheten med hårborsten som mikrofon!
When love takes over laaaaalaaaaalaaaaa...!

Kan nog bli en bra dag! Slutar tidigt, ska städa när jag kommer hem, redan hunnit röja lite i köket, sen blir det kanske ett svettispass med Maria, om det finns nåt kul vill säga, annars superpromenad!
Woho! Nu blev det Sexy Bitch, av nån anledning förs mina tankar till Emma med gröt i munnen! Jag och Emma är värsta Glitter Bitches asså, haha! That way that booty mooving, I can't take it no more...!

Like fucking sisters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback