Måndag: Halvtid

Det är rätt lyxigt att kunna gå hem på lunchen, gosa lite med kissarna, sitta o slösurfa i mörkret i en tyst lägenhet och äta lite mat.
Hade slutat hosta, men så fort jag kom till jobbet satte det igång igen, jag är allergisk mot stället fan. Är nog AC'n som bråkar lite, det är ju tydligen inte bra för luftrören. Men nu har jag shotat äcklig jävla hostmedicin, vem fan kom på blandningen vanilj/lakrits? Fy fan vad äckligt. Smakar tvål.
Jaja, några timmars slit framför mig, ska försöka beta av lite på min utbildning, har inte mycket kvar men det är text till en förbannelse som ska in i datorn. Sen blir det löneförhöjning! Om inte nån bråkar med mig... man vet aldrig.
Jani, ska nog spela lite Djungle Bubble innan jag drar mig tillbaka:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback