Lördag!

Jaja, då var vi där igen då. But the question is, to fest or not to fest.

Vill gärna inte bryta min diet, iof moffade jag i mig en halv påse chäsdoddlar igår. Men alkoholen påverkar ju så mycket mer, o så blir man helt seg dan efter. Dagen efter being söndag när jag ska träna som ett arsle eftersom jag är ledig. Är inte så jättepepp på att gå ut häller. Men jag vill ju gärna träffa Kaisa, Emelie och Sara. Får se hur dagen artar sig.
Nu är jag ju fucking nyvaken och seg, vem är partysugen då?


Sitter i huvudkassan idag, räknar lite pengar fixar lite med bokföringen, sen blir det lite plugg om det är lungt. Var typ stendött igår så förhoppningsvis  är det väl det idag med.


Fan vad jag hatar när man inte skriver upp saker som man ska komma ihåg o sen glömmer dem, det var en kund som sa nåt för jävla roligt igår, jag höll på att bryta ihop under min kolugna fasad. Men vad fan var det? Jag tänkte att det måste jag skriva som dagens citat på bloggen! Men nu är det mer försvunnet än lönen är på Ullared. Om man nu handlar där. Jävla lantisar!


Nu vill jag ha brunch!

Men icke! Jobbelijobb idag, brunch imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback