Julkänslan kommer krypande!

Jag vet inte vad det är med mig iår, men jag längtar som bara den till december! Jag skaha julspektakel hela månaden!
Satt nyss på aftonbladet och läste, då jag i ögonvrån såg en reklambild för jul på Liseberg, jag blev helt varm, lite nervöst förväntansfull, ååh måste börja mysa till det nu!


Igår när jag var ute och gick kom jag på årets julgodis! Man gör små muffins med smak av mjuk pepparkaka, sen brer man på smält vitchoklad och doppar dem i kokos, grovhackar lite choklad som får bli ögon och mun, sen får man ta en bit orange marsipan eller köpa något passande godis att sätta i som näsa, och voilá- en snögubbemuffin!
Jag kom på det helt själv, helnöjd!


Tänkte köra en heldags julmys, göra godis, pyssla, dricka glögg och lyssna på julmusik, sen åt kvällen ha lite knytkalas och sedan dra vidare mot Palace. Någon som är på?


I helgen måste jag fan åka till Rusta och köpa massa julbelysning, några enar att ha på balkongen från nån blomsteraffär, sen är detbara att smyga in julkänslan och första december smäller jag upp granen! Woho!


I år ska jag fan ha pepparkakshus också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback