Jävla måndag

Nummer ett: Jag är trött som ett as.

Sov sen typ 23 igår till typ nyss, eller har halvsovit sen kl 7 men ändå. Ändå helt stört trött.

Nummer två: jag har gått upp i vikt som en åsna, vet inte om det var lasagnen, spriten, chipsen, lussebullarna eller den halva limpan jag satte i mig... kanske rent av en kombination? Fokus nu för i helvete Evelina! 67,5 är inte okej med 9 dagar kvar till mål! Nu måste jag snitta 15000 steg om dan och köra minst en halvmil på cykeln innan frukost.
Och inte ett snedsteg gällande kosten.

Blir två ägg och paprika till frukost, hur sjukt trött på det jag än må vara. Sen lite blötlagda linfrön för o få fart på magen. Har chiligryta till lunch sen blir det fan ingen kvällsmat. Jag ska pina mig själv nu. 9 fucking dagar kvar, I will make it! Gaah!

Maria FFS! Ut och motionera med mig!

Nej upp o hoppa på cykeln till ett avsnitt Ugly Betty, ska försöka hinna en mil. Jävla skit att man ska hosta så förbannat, orkar ju inte ösa lika mycket då:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback