Fuck you Ozzy!

Gaah jävla Gustav, och hans jävla alarm, han har fucking Black Sabbath Paranoid som signal. Fatta att man vaknar helt snett när Ozzy Osbourne börjar skrika på en helt plötsligt på morgonen. Jag blir helt förstörd.

Ska lägga in en Backstreet Boys låt i min mobil och plåga honom med.

Usch, huvet snurrar. Ska hälla i mig massa kaffe och fjanta lite på Facebook nu.
Seriöst, jag har typ jordens största finne på kindbenet, försökte klämma lite men det gjorde bara svinont, har masserat in massa clearasil men känner mig som världens utomjording. Vad ska det vara bra för?

Ååh kolla mitt mellanslag fungerar! Jag har inte behövt gå tillbaka och skriva isär ord på flera dar kom jag på nu helt plötsligt! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback