Fuck yeah, ööh, noo

Varför går morgonen så fort?

Är väl bara att packa ihop o dra till jobbet o se glad ut, usch jag vill inte, hade världens mardrömmar om stället inatt. Skulle lämna ut ett lån och allt blev fel och jag glömde ge kunden 20 000 och alla var arga på mig. Hittade inget telefonnummer så att jag kunde ringa kunden, Annika var asarg för att jag jobbade långsamt och hon ville gå o fika, Gosia var upprörd över att jag som är så noggrann hade gjort ett sånt extremt korkat fel. Alla skrek på mig så jag gick och satte mig på golvet i hallen och tjöt.

Känns som att det kommer bli en bra dag. FÅr nog hälla i mig en liter kaffe när jag kommer dit dock. Jag fattar inte, förr drack jag en kopp kaffe, nu behöver jag ha typ 10 innan jag öppnar kassan för att överleva dagen.

Baah, skärpning Evelina - you're totally fab! Hell yeah! Lite Diesel - Fuel for Life and off I go to the adventures life in the bank!

Kommentarer
Postat av: klara

fin blogg du har!

haha, ja (: jag älskar rosa kameror


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback