Friday: what day is it again?

Shit pommes alltså!

Jag är fucking psy-chic! hela jävla norrköping ramlade in hos oss igår, gick på lunch 1½ timme senare än schemalagt, vågade knappt ta ner kassan och korsa kundutrymmet för att köpa mat, tänk om de skulle hoppa på mig! Men till sist kved det i magen, vi gjorde värsta snabba kassörskebytet, typ som i Formel-1, tjoff-tjoff bara!

Fick jobba över typ 45 minuter för att beta av kö'n så att huvudkassan kunde sammanställas i nån form av ordning.
När man jobbar på bank så är det ju inte bara att se söt ut i kassan, man skulle behöva ett gäng umpa-lumpas som springer runt och kopierar papper, sätter in i pärmar, strimlar, stämplar, räknar, fan, hans moster och jultomten.

Helslut i huvet när jag gick hem kan jag lova. Tog en sväng på stan för det var jag värd. Hitta inget roligt förutom ett diadem som jag redan har som jag köpte i en annan färg, en ansiktsmask och sen på herravdelningen på H&M hitta jag ett par döfräna jeans till Gustav. Typ mörkturkosa slimfit-nånting, 199 spänn. Helt ok! Han blev skitsnygg i dem så han tog dem och en svart och grå diamant-rutig tröja idag. Värsta fashionistan. Jag är så stolt över honom!

Efter shoppingrundan gick jag o hämta ut mina nya darlings från Jimmy, satt ju som et smäck! Fan att jag inte köpte ett par till! Men helvete vad höga de var, jag gick ju runt som på styltor, krävs lite skills för att lära sig gå i dem. Ska nog ha dem på julafton när jag kan sitta ner mycket haha:D

Sen kom Maria och strörde mig i mitt fjantande, jag hade mutat henne med glögg o pepparkakor för att få hjälp med handlingen. Så vi shoppa järnet på Willys. Gick runt o fjanta oss massor så det var några som titta snett på oss. Jäla bitches asså! Men kul hade vi. Sen åkte vi hem o moffa i oss massa glögg o grejjer!

Och nu helt plötsligt är det fredag igen? Wtf? Jaja bara att kravla iväg till jobbet igen då. Jobbar över idag med. Shit vad rik jag kommer bli. Men mest av allt skulle jag vilja sova. Kanske blir Otten en kortis ikväll. Kommer somna på dansgolvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback