Fredag?

Fan vad okej det är med doften av nykokta ägg när man kört ett träningspass på morgonen!
Har kört en halvmil, nu sitter jag med hårinpackning i håret, dricker en kopp kaffe och mumsar kokta ägg - ekologiska med extra gul gula, best shit ever -, och lite grön paprika. Visst tycker jag om det men jag längtar till söndag och brunch! Har en limpa i frysen från förra helgen, med massa valnötter och mums i!

Kaisa hittar tydligen hem till Svea Rike till helgen så blir nog lite rajraj imorn, men jag får hålla mig till vin då! Dock kan vi inte gå på Palace för min bror ska på klassreunion då, pinit o träffa honom dyngrak. Ska lägga fram ett förslag om att jag får styla honom lite.

Nästa fredag är det shoeshow på Otten, första 90 brudarna får ett par skor från Nelly.se. Därför ska vi hänga på låset flickor! Vilka är med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback