Fredag: Ufo-samtal

Haha. När man gick i skolan hade man ju utvecklingssamtal, men vi kallade det för ufo-samtal. Allt det där med aliens var ju inne då, så det föll sig naturligt att kalla det för ufo-samtal, man kände sig ändå som ett ufo när man satt med sina lärare och föräldrar och diskuterade hur man gjorde ifrån sig i skolan. På mina samtal lät det jämt: Evelina har så mycket potential! Men hon är för lat!
Vet inte vad de syftade på, att jag läser igenom texten vi har prov på kvällen innan och sen får mvg? Men skiter i att lämna in läxorna? Jo det känns ju bekant iof...
Idag ska jag iaf ha Ufo-samtal med min chef, det kommer säkert låta likadant. Men Evelina du är ju jätteduktig på att sälja, varför i helvete gör du det inte?!? Jo det låter som min chef...
Ett utdrag ur gårkvällens smsande:
E: Yalla, vi bestämde ju inget till imorn. Ska vi ses på jobbet o gå o käka frukost nånstans?
C: Yalla, vi ses på nåt fik. Vart ska vi gå?
E: Aa fan. Ska vi ta Waynes? I love Waynes!
C: Yes!
Lite senare över telefon (shit jag höll på att stava tellefon, hur blond är man inte?)
*ringring*
E: Yalla!
C: *Brister ut i apskratt* Det skulle ju jag säga! *Skärper till sig och säger med bestämd och respektingivande ton* Yalla!
Vi har en bra kommunikation på vårt jobb. När jag pratat klart frågade Maria vem fan det var jag pratade med haha. Hon brukar inte ha såna samtal med sin chef.
Nej nu ska jag sminka mig o bli snygg, när man för en gångs skull inte behöver ha uniform ska jag vara totally faab!

Kommentarer
Postat av: Chefen

ehe tur man vet vad som e sagt däremellan, låter

jävligt intelligensbefriat..hahaha men kul läsning!

det där me "va fan säljer du inte för?) men missa jag....

Kram Chefen

2009-11-29 @ 00:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback