Evelina.Hjärta.Zarah

Fick ett paket i brevlådan igår, vadan detta? Från Zarah?
Visade sig innehålla poprocks, hello kitty-godis och lite annat snask och så ett par fina örhängen! Hon är för söt, jag blev jätteglad såklart. Ska spara godiset tills jag väger 65 och njuta av det då!
Det var en bra dag igår, först glömde en kund fotografier i kundutrymmet men jag kunde spåra upp henne så hon kom in och var jättetacksam över att jag tagit rätt på bilderna åt henne, sen fick jag paketet från Zarah! Framåt kvällskvisten damp det ner ett mail från en kund som varit inne hos mig tidigare på dagen och nu ville tacka förden utomordentliga service och vänligheten man möter på vårt kontor. Fan vad glad man blir!
Jag lovar att ha tid med dig Zarah, på söndag blir det hårda bullar! Ska ut och motionera och snacka massa skit, det är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback