Dag 7/22

Gått 3200 steg med lite kaffe i kroppen och 1½kg ankelvikt på varje fot. Nu blir det avduschning, lite mer kaffe, 2 ägg, grönsaker och lite ost. Känns bra som fan!

Klockrent att ha en ljudbok i mobilen när man går ut o går, tänker inte på hur länge man är ute för man vill ju bara höra vad som händer, just nu spelas Luftslottet som sprängdes.

Idag väger jag in på 67.6kg! alltså behöver jag tappa 2.6 kg på 15dagar, känns ju inte som en omöjlighet om jag fortsätter så här! 0,17kg om dan, drar jag ner på kalorier och håller kolhydratsintaget på ett minimum så är det inget problem, ja jag måste ju motionera som ett as också:D

Ska smsa Maria och se om vi ska träna ikväll, jag är så jävla pepp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herreguuud, du är ju asduktig!!!!

2009-11-09 @ 19:19:18
Postat av: Emelie

Herreguuud, du är ju asduktig!!!!

2009-11-09 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback