Dag 2/22

Så jävla trött,kollapsa på soffan igår efter Heroes, sov en stund, sen väckte Gustav mig och sa att jag kanske skulle sova i sängen istället. Okej tänkte jag, går upp o tvättar bort sminket o allt det där. Slänger en blick på klockan, 1.35! WTF?! Jag sov max 20 minuter? Eller?
Hur som haver.
Somnade, vaknade nån gång inatt av att Gustav låg och pussade på mig - aldrig får man vara ifred. Föste undan honom som en häxa och försökte somna om. Sen ringde klockan i en timme inann jag makade mig ur sängen. Usch.
Så idag gott folk blir det kaffe till frukost. Serverat med 2 stekta ägg.
Gustav ska på jobbintervju så jag vet inte om jag får nån lunch serverad när jag kommer hem. Fy fan så skönt om han börjar jobba igen. Det är inte världens roligaste jobb, men det är ett jobb och vi får mer att leva för än från a-kassan. Sen berättade min kära chef att en bekant skulle vi kunna säga ska ev.anställa i vår och då ligger Gustav bra till. Så nu känns det som allt löser sig! Jag blir pepp!
Efter jobbet blir det runt 1-1½ mil långpromenad!
Getting fit bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback