Back on track, a minute to late

Pga. av min icke-svininfluensa sjukhet har det där med träning och hård diet hamnat i skymundan och det blir ingen laptop till  mig imorn. Nu har jag samlat lite nya krafter och säger sisohär: När jag väger 65 får jag köpa en laptop!

Har varit ute på långpromenad med Rickard nu ikväll, hade ankelvikterna och tempot igång, blev 2 timmar i ganska raskt tempo, skönt som fan! Bara rensa skallen, snacka skit och få lite frisk luft! Man blir jävla pigg alltså, behövs såhär dan innan löning. Det kommer att vara komplett kaos imorn, desto mer jag övertygar om morgondagens kaos, desto mindre risk är det att det inträffar.
Jag håller mig undan löneruschen så gott jag kan. Ska ut på långpromenad imorn efter jobbet också, kanske käkar nå gott till kvällsmat, men inte fan springer jag på stan och studsar som en smurf för att lönen rullat in. Även om jag fick en riktigt trevlig lön den här månaden, om det inte vore för allt jävla sjukavdrag:/

Känner mig lite pepp igen, har ätit tårta två dar i rad på jobbet. Får tårta imorgon också, vi fick pris idag så det skulle firas! Men det kan jag ta! Det är jul snart, det hör till att man blir fet. Ni vet för att klara kylan o allt sånt där, kolla björnarna bara.

Nej ska ta o lägga mig o lyssna på ljudbok nu! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback