7 minuter

Kvar av min morgonstund. Sen är det off to work! Känner mig trött o hängig i hela kroppen, såg på Empire of the Sun igår, lovade mig själv att inte somna - men visst fan gjorde jag det. Blä!
Gustav skällde lite på mig för att jag fortfarande låg kvar i soffan när han väckt mig gång på gång för att jag skulle komma o lägga mig o sovrummet istället. Jävla gringris, jag sover väl vart jag vill?!

Menmen, gick upp o borstade tänderna med min nya supertandborste, sen kröp jag ner och la mig mot Gustavs bröst. Sen fick inte han sova! Mohaha, där fick han för att han jävlades med mig när jag försökte sova:D Men nånting säger mig att det inte gjorde honom något... han såg mest nöjd ut. Jaja.

Vaknade kl halv sex imorse och trodde att japanerna anföll hamnen och vi var mitt i ett bombhav. Vet inte vad som händemen det dundrade som fan och man såg starka ljussken komma från hamnen till. Skitläskigt. Men det stod inget på NT om nån japansk invasion så det måste ha varit något annat. Jävla film som sätter diller i huvet på en alltså.


Nä nu är mina minutrar slut. Dags att dra på sig skorna och serviceleendet. Pussinuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback