WTF? Screw you Britney, I thought you loved me.

Fuck, kollade vad priserna för Brittans konsert skulle ligga på. Herre jävlar. Den absolut sämsta platsen gick på 700, och jag vill ha lite bättre plats än så. 1000 jävla spänn för en sittplats.

Det är ju inte det att jag inte har råd. Det är en principsak. Som Gustav sa: om man vill ha choklad och det ända som är öppet är pressbyrån som tar 50 spänn för chokladen så köper man den inte av princip.

Fan va ledsen jag blev. Tänk typ yngre fans som vill gå. När jag gick på BSB när jag var liten hade min mamma inte kunnat pynta upp 1000 kr + alla omkostnader att ta sig till stockholm o sådär. 298kr betalade vi då, och det var rätt mycket.

Fan jag vet inte, biljetterna släpps snart så måste bestämma mig. Snackade med Carro innan jag visste priset och då sa vi att det skulle ju vara kul o dra till Stockholm, shoppa på dan o sen gå på konserten. Då kan jag ju informera om att det skulle kosta ca 3000 för mig. Det är fan en vecka sista minuten till Bulgarien, inte för att jag vill åka dit men ni förstår principen. Jag vill ju kunna åka till stockholm och shoppa, unna mig saker, de har ju massa butiker som inte finns här, då vill man ha iaf 1500 att bränna, det är nästan för lite. Men sen ska man ta sig dit o hem, käka och allt sånt. Plus 1000 spänn för biljetten. Mjaaa. Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Vi ska iaf till Sthlm o shoppa när jag fyller år men är man ändå där vill man ju passa på. Inte känna att man måste hålla i slantarna.

Nä måste sminka mig.

>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback