Totally Wasted

Hade en jävla grym utekväll med Carro igår, kom väl i säng sisodär runt 5-6 på morgonen, eller jag somnade då iaf:D

Vaknade som ett stolpskott kl 11, gick upp o drack vatten som en kamel och fixade frukost. Såg lite Family Guy och degade i soffan. Sköönt. Tog en promenad runt strömmen med ZIon, han träffade en hund man gått o retat sig på ett tag så det blev en jävla konfrontation. Gubbejäveln som hade den där lilla äckliga saken höll ju inte in hundfan nånting så jag var tvungen o dra in Zion så nära mig det gick, blev helt trängd mot den tunga trafiken på hamnbron. Slutade i att Zion försökte göra ett utfall och jag höll emot så han svägdgde runt och i farten högg mig tre gånger i benet innan han insåg att det var mig han bet. Jag reagerade inte häller först, hade fullt upp med att inte bli påkörd, ryta åt Zion och vara arg på gubben. Fan.

Aja Fuck it, såg lite tv när jag kom hem, drog och klättrade nån timme. Fy fan det var inte helt roligt. Var fortfarande omtöcknad från gårdagens bravader, och så var det fucking barnkalas. Need I say more? 10 jävla 10-åringar som för ett jävla oväsen och är på allt, i allt, överallt. Fy fan vad det dånade i huvet på mig. När jag var uppe på en vägg var det sånt jävla liv att jag inte kunde koncentrera mig så jag fick bara panik och försökte krafsa mig upp på väggen som en katt försöker komma ur ett badkar. Resulterade i att jag tappade fästet och slog i ett par hundra gånger(eller det vartyp 5 men ändå, kändes som 100!).

Powerklättrade upp på några lättare väggar, fan vad det sög skönt i musklerna. När Grupp 2 med ännu fler barn dök upp drog vi hem. Fy fan.

Blev lite tomat/augergine/ost-gratäng med vitlöksstekt hallomi till mat. Tog en proteinshake, var helt trött och la mig på spikmattan. Somnade, vaknade, rullade av spikmattan, somnade, vaknade av att Gustav fråga om jag gått o lagt mig för dagen, somnade, vaknade av att jag var plaskvåt av svett. Usch.

Har hällt i mig en proteinshake till nu. Ska ta o gå ut en sväng med Zion sen blir det sova igen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback