Sunday Morning

Usch vaknade inatt av världens halsvärk, känns lite sådär. Sen vaknade jag vid halv nio igen och kunde inte somna om, så bestämde mig för att koka ägg och data-nörda mig lite!

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till idag, är lite sugen på att cykla några mil men Gustav ska iväg till sin mor och jag lär väl knappast få med mig nån av mina vänninor på det. Kanske på lite shopping dock? Nej usch jag måste hålla i pengarna... men bara något litet, liiitet... jag skulle ju behöva... hmm... ja det finns säkert något jag inte kommer på nu. Klockan är ju bara tjugo över nio, har inte rensat skallen än!

Ska nog till att äta lite frukost, fan vad jag är hungring, ska göra jättemumsiga knäckemackor med ägg och majonäääs. Mums! Och en chailatte på det tror jag. Jag älskar mat! Åh vi har ju avokado kom jag på! Halleluljah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback