Sol, sol, underbara soool

Blev en Trevlig kväll i parken igår, käkade och skrattade. Jag mosade en körsbärstomat med tårna!
Var dock lite mör så när de andra beslöt sig för att dra till Trägår'n så kura jag ner mig i ett bad, sen smörjde jag in mig i massa babyolja och la mig på spikmattan för att läsa Sushi för nybörjare. Kom typ till sida 32 sen kunde jag inte urskilja bokstäverna längre. La mig på mage på spikmattan vilket inte är jätteskönt eftersom bäckenet, bröstkorgen och tuttarna skaver rätt illa mot spikarna. Men det ska ju vara bra för metabolismen så då är jag på! Måste varit riktigt slut för jag somnade direkt och vaknade en halvtimme senare av att det var världens liv utanför. Fuckers.
Försökte somna om, gick sådär, sen kom Gustav hem och ville gosa in sig hos mig. Nejnej, jag ska sova!

Vaknade innan 7 imorse av solen, låg kvar till 8, gick ut med Zion. Kan bara konstatera att fan vad jag älskar sommaren!
Det var så skönt, helt tyst och fridfullt, luktade friskt(och då bor vi i stan), solen glittrade och jag fick gå o kisa. Underbart!
Ska iväg och jobba idag men vi stänger 15 så då ska jag dra ut killarna på en långpromenad längs åbackarna! Bara njuuta!

Längtar till midsommar, vi funderar på att ta båten ut till någon ö och kampa som vi gjorde en helg förra sommaren. Helt sjukt mysigt! Sola, bada, grilla och dricka vin på en alldeles egen liten ö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback