Minus 6,5 kg på 8 veckor?

Nu jävlar ska jag sätta hårt mot hårt. Efter att lite på måfå dietat och tränat ner mig har jag nu bestämt att jag ska väga 65 kg när jag fyller 23! Därmed basta!

Vägde mig för nån vecka sen, det var då första gången sen oktober 2005, vägde 73 kg, nu ligger jag på ungefär 71,4. Nu när vi har en våg hemma så kan jag ju hålla bättre koll på mig själv.

Det är lite under 8 veckor tills jag fyller år så jag behöver gå ner ungefär 800g i veckan, ett kilo är ju lagom viktnedgång vad man förstår av all gå ner i vikt propaganda, så känns bra att jag kan lägga mig under det.

Läste på om LCHF igår, känns som jag kan klara av det även om det känns helt fel att proppa i sig massa fett.
Började lite smått igår och tänkte köra på nu, vara stenhård i kosten i två veckor, se lite hur det funkar för mig helt enkelt, går det bra så är det ju bara att tuta o köra.

Får ta och dra ut med Zion och springa de mornar jag inte öppnar, försöka ta en sväng på kvällen också, klättra så ofta det går. Sen får jag vara lite mer konsekvent på motionscykeln när Zion åker till Malmö igen. Måste bli bättre på att göra mina situps också. Fan vad jag vill ha magrutor.

Zarah lovade mig att jag skulle få henne som personlig tränare i födelsedagspresent, hon skulle stå i lackkläder och piska och skrika på mig sa hon. Kommer funka skitbra!

Tydligen ska man öka ämnesomsättningen av att ligga på mage på spikmattan också, hoppas det funkar! Fan vad jag ska ligga på min matta!


Woho! Nu ska jag läsa lite motiverande texter på diverse hälsosidor, har ju fortfarande inte fått min tidningsprenumeration. Tur att internet finns!:D

NU JÄVLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback