Lördagsmys?

Mja, om man räknar stekt ägg framför datorn med en liten hund vid sin sida så why not? Supermys!

Är sjukt trött på min diet. Iaf frukosten, jag vill äta frukt!

Blev jättegod kvällsmat igår, jätteräkor i curry, vitlök och lime, laxspett, räkröra med majonäs och pepparrot (i looove pepparrot!), grillad paprika med feta, sen hade vi lite lomanders bearnaisesås och en yoghurt/limesås som Gustav svängt ihop. Mumma. Åt lite mycket dock för fy fan vad ont i magen jagfick. Såg en film som tydligen var jättespännande, vad vet jag, somnade när de började skjuta på varandra inne på Guggenheimmuseét. Jag har några filmer som jag måste se om slutet på. Gustav envisas ju med att se en film när jag bara orkar hålla ögonen öppna i 45 minuter.

Idag blir det jobb, sen bär det troligtvis av till Linköping, om jag inte kollapsar. Så sjukt trött. Ska på inflyttningsfest sen får vi sova hos Gustavs mormor, får se om vi passar på att ta en sväng på Ikea medan vi ändå är i linkan. Ska säga åt Gustav att köpa något gott te till mormor som tack, hon är så söt. Helt pigg o glad jämt, världens krutgumma. Min mormor är nog yngre men verkar 50 år äldre.


Nej dags att sätta fart nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback