Longing for the weekend

Fan vad kul vi ska ha! Måste ladda upp med massa gamla högstadie-hits!

Blir lite middag, bål, vattenpipa, härlig nostalgi-musik och sen Palace! Iih har lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig!
Var inne på mitt nya vita linne och mina lacktights... men mjaa, jag vill ju inviga min tubklänning också. Men då kanske jag blir lite för snygg och får slå bort alla friare! Det är fan jobbigt!

Seriöst, idag var jag så jävla snygg - daah. Hade mina jeanstights, vitt linne och min amiral-jacka eller vad man ska kalla den. Var på stan med Carro, sen när jag skulle hem så gick jag förbi den skumma datorbutiken som ligger bort mot oss, ser mest ut som ett lager för stöldgods om ni frpgar mig - men anyways! Kommer ut några killar därifrån och tittar på mig samtidigt som de tar upp hela trottoaren och är allmänt fula. Så jag svänger lite och går längs gatan istället då en av dem kommer fram till mig, typ 30 cm från mitt ansikte och väser i mitt öra om allt är bra? WTF.

Jag va uuursäkta, lämna mig i fred va fan.
- Vart är du på väg?
- Skit i det du.
- Behöver du skjuss?
- Skulle inte tro det.

Uuuh så jävla äcklig. Sen hör jag hur de sätter sig i bilen och åker efter mig i ett kvarter tills de måste svänga för att bilvägen tar slut. Fan nu kommer jag vara helt nojig när jag ska hem ifrån jobbet.

Likadant de jävla mupparna som håller till på det sk. Caffet(ja de stavar så) på vägen till jobbet. Står alltid ett gäng muppar utanför och gormar o röker. Går man förbi så beter de sig som kåta hundar. Hur jävla vidriga som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback