Lift yourself up and try again

Happ, gav upp mitt försök på LCHF, blev för mycket fett, urk. För mycket sprit på helgerna också, annars hade nog vågen varit mer sammarbetsvillig. Nu har jag frossat i kolhydrater o skit sen i torsdags och blivit tjock igen. Så nu går jag tillbaka till min ursprungliga diet, där jag får äta wasa sport-knäcke. Ååh som jag längtat, bönor, linser, muuums!

Från och med idag kör jag inget socker och kolhydrater, mindre portioner och massa fibrer. Fick ju inte i mig några fibrer alls förut, min mage är inte helt okej kan jag säga. Men det ska nog lite knäcke fixa.

Frukost blir knäcke med ost, en latte (utan massa extra grädde). Lunch blir tacogratäng och kvällsmat vet jag inte än men det blir något mindre.

Måste motionera mer med, var inte och klättrade nåt förra veckan. Blir nog först på onsdag vi kommer iväg, ska tvätta på tisdag=/ Får ta bli bättre på attgå upp och motionera innan frukost, det gör jättemycket, men senaste veckorna har jag bara varit trött och grinig på mornarna och inte haft ett dugg lust. Imorse försov jag mig bara.

Gustav är glad att jag skippar den där dieten också, när jag sa det till honom så sa han att han tyckte att det var bra för jag bara varit så trött o sur hela tiden ändå. Han vill nog ha lite kärlekshandtag att hålla fast i.

Jahani, dessutom blir det alkoholförbud från och med...nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback