Kvällsmys

Hade en underbar dag igår, efter jobbet kom jag hem till en islatte som väntade på mig tillsammans med Gustav på balkongen, mums. Sen tog vi Zion och gick en långpromenad längs åbackarna, hur varmt och skönt som helst. helt underbart! Lagade mat, såg "Lesbian Vampire Killers" haha den var väl lite sådär kan jag säga. Laddade upp med vin, vattenpipa och smöriga popcorn och såg Coraline. IIh den var lite läskigt:)

När vi var lite lulliga smög vi oss in i sovrummet och vuxenkramades. Det var också jättemysigt, men vaaaarmt!


Var duktig och tog en rejäl strechomgång innan sovdags, har tränat massor utan att strecha så var helt stel i musklerna. Riktigt skönt att ge dem en omgång! Tänk att jag kunde sitta i split helt utan problem en gång i tiden. Det var grejjer det. fan vad sugen jag är på att dansa igen!

Nehepp, om man skulle sminka sig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback