Inspiration och svininfluensa

Åh jag är frälst, jag älskar min cykel, idag hitta jag en kille som nog älskar sin lite mer!

The Lost Cyclist är en kille som rest världen över på sin cykel. Åh jag blir så inspirerad! Fan Gustav cyklade hem till sin mamma idag, han är ledig tills tisdag och tänkte unna sig ett litet äventyr. Fusk om ni frågar mig. Jag har jätteont i halsen så pallar inte minsta ansträngning nu.

Har sovit på min spikmatta, sen kom Maria och vi fikade lite, slängde in några tvättmaskiner och gick en sväng med Zion. Passade på att borsta honom när vi var i strömsparken, såg ut som en liten hund hade sprängts när vi gick där ifrån, hår överallt!
Kokar lite kött jag hittade i frysen nu, tänkte göra en smarrig kvällsmat till honom med kött och makaroner. Jag själv vet jag inte vad jag ska ha. Fårväl gå till affären igen, nä orkar inte. Eller jo måste ha nån ost. Fan.

Usch vad jag känner mig ynklig, har säkert fått svininfluensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback