I need a Hero

Eller åtminstånde en sjuksköterska.

Vaknade klockan kvart över sju i hopp om att må bättre, men icke, hade feber och var helt sönderslemmig i halsen. Usch. Ringde o sjukanmälde mig, kunde inte somna om, det var så jävla varmt, hur jag än låg så var det obekvämt, började somna...Zion skäller och väcker halva huset. Måste somnat såsmåningom för vaknade kvart över elva av att jag var sprängkissnödig. Det är fan jobbigt.

Tvingade mig upp, på med kläder och när jag gjort mitt fick jag gå ut med Zion såhan fick göra sitt. Kände mig som en vampyr. Ljuset sved i ögonen(och då är det ändå mulet), ljudet från trafiken skar i öronen på mig, min kropp kändes 18 kg tyngre. Dessutom är mitt hår så jävla flottigt att man kan krama ur det och fritrera pomme i typ. Inte för att det vore så fräscht.

Borde äta frukost nu men jag orkar inte. Kan ingen komma över med lite mat åt mig så jag slipper ställa mig i köket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback