I long for the lazy summer days

Hade en rätt bra dag igår, solen kunde ha varit lite gästvänligare men jag klagar inte!
Fick både sovmorgon och städat, Zarah kom på besök och fikade och vi la upp en plan på hur hennes liv skulle bli bättre, ja lite lättare iaf. Jag ska va hennes viktguru! Klippte hennes hår, jag älskar Zarah, hon säger bara: klipp som du vill! And I take it to heart. Ska gå in o snoka på hennes bilddagbok om hon kagt upp nåt bra kort som jag kan visa här. Hur som helst har jag klippt henne i samma frisyr senaste halvåret och hon sa att det är första gången hon är riktigt nöjd med en frisyr. Woho! Jag kanske borde satsa på det där?:D Eller nä jag skulle bara bli arg på alla bessewissar som säger åt mig hur jag ska klippa deras hår, hallå det är väl jag som är proffset? Omg.

 Drog och klättrade. Försökte mig på en led som Gustav och Anton brukar köra, klarade den inte utan att fuska, blev förbannad och stod fastklamrad 10 meter upp och svor så tungan blev svart. Gustav skratta åt mig för att jag blir så arg, men vafan om jag blir arg så klarar jag det ju på ren ilska. Likadant när man är trött så att fingrarna inte lyder, blir jag arg på fingrarna så svär jag lite och fortsätter tills jag kommer upp - sen storknar jag. Fan vad skönt det är att klättra. Jag älskar när man har bra grepp med händerna och släpper fötterna helt och vrider upp sig till nästa grepp med hjälp av magmusklerna. Det är en så cool känsla. Det måste vara så det är att vara apa!

Efteråt när vi var på väg hem hade nån luftat gustavs däck så han fick ta min överfulla messenger-väska och ha som barnstol på min pakethållare, hållandes i sin cykel och men mig frustandes fram på min. Gick skitbra, finns ju luftpumpar lite här och var som tur är så behövde bara cykla en bit. Vill ju gärna inte träffa på farbror polisen i en sån situation. Hade dessutom inga lysen, tumme upp! Åkte förbi några fjortisar som glodde på oss som de aldrig sett en tjej skjusa sin kille på pakethållaren fullastad med grejjer. Vilka n00bs.

Jaha, kom hem, tog Zion gick och mötte upp Maria. Tog en promenad, fick en förhandsvisning på deras etta de ska sälja nu. Fan va snygg den blev! Blev ganska sent så när vi sagt hejdå till Maria(Zion ville följa med henne hem, fick dra som fan i honom för att få hem åbäket) så sprang vi i stort sett hela vägen hem. Sköönt.

Är rätt mör i kroppen nu, men bara att bita ihop och gå o jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback