I hate fat

Fy fan, jag är så äcklad på allt vad fett heter. Jag har gått på den här jävla LCHF dieten i 2 dar och är redan redo att spy. Är jättehungrig men får verkligen tvinga i mig frukosten. Jag hoppas verkligen att det är effektivt det här. Nu känns nästan en nutrilettdiet mer lockande. Urk.

Men fy fan va smal jag ska bli.

Tänkte gå upp tidigt och dra ut o springa med Zion, men efter nattens bravader var jag rätt mör när klockan ringde. Kröp upp i Gustavs famn istället. Fan vad skönt det var. Kändes som jag inte varit nära honom på en månad, efterett tag låg vi och andades i takt, läste i min läsa tankar-bok att det är typ den högsta nivån av att komma en människa nära och skapa god kontakt, att kunna andas som dem. Och här låg vi nu och gjorde det helt utan att jag tänkte på det. Åh jag vill springa o lägga mig hos honom igen! Men plikten kallar!

Ikväll blir det klättring så får ta en springtur efter det.

Nä ska försöka trycka i mig mina ägg med majonäs, avokado och feta latte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback