Hundtricket

Woho! Precis kommit hem från en nästan 2 timmar lång promenad, and it was goood!

Solen sken, jag svettades som ett as, fast på ett bra sätt, Zion blev borstad och jag fick napp inte mindre än 3 gånger! Det ni, hundtricket funkar verkligen!

Först var det en 35+, sen en 55+ och till sist en 65+. Inte illa!

Nu rusar blodet i fötterna kan jag lova. Tror jag ska ta o cykla ut till ingelsta och köpa dagcreme på Rusta, de har den jag använder som kostar 185 kr i stan för bara 69kr. Dessutom blir jag ju smal om jag cyklar dit!
Kan passa på att springa in på Willys också, köpa lite gott till ikväll. Ska ju tydligen ha avslutningsgrillning hemma hos oss för Gustavs skolkamrater. Låter som en bra plan.

Måste duscha lite först bara, fy fan jag har både solat och gått långpromenad uten att duscha så ni kan gissa hur mysigt jag luktar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback