Fredag!

Woho!

Eller mja, inget woho för mig, jobbar sent och imorgon är det upp och jobba igen. Men jag har lovat Lupin att jobba hårt så att jag får mycket lön och kan köpa massa mat till honom. Allt han bryr sig om. Och att jag kelar med honom en stund på morgonen innan jag går ur sängen. Det är våran special time, han kryper upp och lägger sig vid min huvudkudde och jag kliar honom bakom örat. Jättemys!

Jahaja, laddat med kokta ägg, majon's, avokado, sveciaoct och latte. Fan igår var vi o handla innan klättringen, höll en bit 1887 i handen(en jättegod ost för er som undrar), sen när jag kom hem och packade upp så var det en Svecia som inte alls är lika gott, smakar bara vanlig ost lixom. Vet inte hur jag lyckades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback