Feeling Great

Har klättrat 2 timmar, blev inte alls lika trött som jag brukar, men nu var det ju länge sen sist så musklerna var väl rejält utvilade. Fick bara aaasont i fötterna idag, fattarinte, okej det är ju inte bekvämt med klätterskor, men fan vad ont jag fick idag, det var nästan så jag grät. Kändes som jag sprungit ett maraton i ett par 3 storlekar för små stilettklackar. Usch.

Körde ganska hårt hem på cyklarna, pumpa på som fan i motvinden, sen tog jag Zion, gick ut o gick/sprang en kvällsrunda. Så nu rusar det härligt i musklerna!

Åh vad jag älskar att träna. Jag har bara så svårt att få arslet ur vagnen. Ska nog köra lite sit-ups nu, sen blir det en lång varm dusch. Mmmmm.

Work that ass bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback