Evelina, the pshyco

Seriöst om nån skulle höra mig ibland så skulle jag nog bli inspärrad.

Igår när jag kom hem från parken till exempel:

"Heeij lilla Ziiiooon, äre bra äller? Aa jo det är rätt bra, jag fick ett grisöra av min mamma förut som jag smaskade i mig. Själv då? Hur äre me dig då? Aa jo det är bra, är lite frusen bara" -Detta med en fjantig röst.

Eller när Lupin gnäller:

"Miiiaaaao, vad äär det Lupin? Är livet hemskt nu igen? Jaaa, usch det är så hemskt! Så hemskt säger jag! Jag har bara en halv skål med mat, ni försöker svälta ihjäl mig! Era jävlar! Ge mig maaat! Men Lupin du får faktiskt äta upp maten du har först, du blir bara tjock när du hetsäter. Jag är inte tjock! Jag har yvig päls! Som ett lejon! Akta så jag inte kelar ihjäl er! Era  jävlar!" -Även detta med en fjantig röst

Kommentarer
Postat av: Damian Jurzysta

Men hallå, det är väl normalt att prata med sina små älsklingar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback