En dag i taget

Känner mig som en missbrukare, nu börjar abstinensen kicka in rätt bra. Fan vad god den där kiwin på diskbänken såg ut!

I will not fail.

Är bjudna till Sara i Linköping på inflyttningsfest, skulle vara kul o träffa det gänget men känner att frestelsen kanske blir för stor. Får se hur pigg jag är också.

Nu har jag tryck i mig två ägg med majonäs, en avokado och sitter och sörplar på min latte med massa grädde. Det är ju gott men det blir lite mycket efter1½ vecka. Längtar tills på måndag när jag får väga mig! Ska försöka trots min allmänna trötthet att motionera så mycket som möjligt. Kanske följa med Maria på Friskis nån dag, hon har ju tagit tag i sitt liv nu, och vi är jättebra på att hetsa varandra till träning haha.

Tänk att väga under 70 kg, det vore väldans grymt, känns så mycket lättare om man säger att man väger 69.9 och ska gå ner ill 65 än om man väger 70.

Iiih jag skulle mätt buken innan jag åt, nu är jag ju helt uppsvullen. Får försöka komma ihåg det imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback