Det känns som jag varit ute i krig

Usch, jag är nog inte riktigt så frisk som jag trodde, var ute en kvart med Zion och gick nu, herregud, helt slut och hostar massa slem. Blä. Jag som hade hoppats på att kunna köra nån km på motioncykeln ikväll... får nog nöja mig med att sitta i soffan och träna fingrarna. Usch det där lät snuskigt. Jag menade alltså med sånna hantlar man klämmer på! Känns som att det är den ända fysiska aktivitet jag klarar just nu.

Usch allt fett har redan börjat äckla mig, känner fortfarande hur min morgonlatte med massa grädde skvalpar runt i magen, är lite illamående faktiskt. Men jag är ju inte hungrig iaf! Haha:D

Carro skulle titta in en sväng efter jobbet och göra mig sällskap. Min man har flytt fältet med sin bror, vet ni vad de gör? Som ett hån mot hela min existens! De SHOPPAR! Bastards.

Gustav är för söt, han cyklade ut till sin mamma, på pakethållaren hade han spännt fast ett par långbyxor om det skulle bli för kallt i bara cykelbyxorna. Bara det att efter 3 mil inser han att byxorna är borta. Hoppsan. Sen på vägen hem börjar han cykla med sina favoritjeans, men det blir för varmt och han tar av sig dem och spänner fast på pakethållaren, den här gången med spännremmar så hårt det bara går... men vad tror ni händer? Spännremmen har gått sönder och byxorna är ett minne blott.

Har beställt hem lite grönt te från Kahls Kaffe iaf, det är jag värd i min sjuksäng! Ska nog lägga mig på mage på spikmattan ett tag. Och bli supersmal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback