Back in buisness

Har inte orkat/hunnit blogga senaste dagarna, vår lille hund har fyllt år, vi har tvättat, mamma har varit här o fikat... ja ni vet ursäkterna.

I måndags var jag helt utbränd efter jobbet, kunderna kom som hordar av gnuer mot ett vattenhål, det var helt tjockt i kundutrymmet och hur snabbt man än försökte serva så tog de aldrig slut. Tillomed när vi låst ytterdörren stod folk kvar. Det var bara att kötta på och beta av, sen rakt hem o stupa i soffan, det ringde i öronen på mig kan jag lova.

Igår var det mer öde, nästan lite läskigt sådär dagen efter löning, men fick tid att hjälpa huvudkassan med lite grejjer så det var bra. Idag ska jag och chefen - det lilla äcklet - kontakta kunder och kolla lite hur de trivs och om de har funderingar rörande oss. Usch jag är lite rädd, minnen från transcom bubblar upp, men samtidigt så känns det lite roligt. Det här om något kan ju jag. Får passa på att visa vad jag går för, idén kommer ju högre uppifrån, men från folk som inte själva sysslat med telemarketing och inte vet hur folk svarar på att bli uppringda hemma, oavsett vad det gäller. Så det är ju rätt bra att jag vet hur det funkar och hur man ska lägga upp det. Jag är ju så jävla bra som ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback