Trött, så trött

Håhåjaja

Då har jag fått mig en kvällspromenad också. Var ute med Zion en sväng och rörde på fläsket.

Igår blev det världens motionsrunda, först stan med Carro, sen 1,45h med Zion och Maria i parken, sen blev det nattpromenad ner till tågstationen och hämta mamma och släpa hem hennes bagage till oss. Shit hon hade ju mer packning än jag hade hem från Egypten.

Gick via Maria och lämnade av hennes födelsedagspresent, stackars katterna fick ju hjärtsnörp när de såg otäcka ZIon. Siri sprang och gömde sig under badkaret och lilla tussen Stoja muffade upp sig med ragg och kutad rygg, men det hjälper ju inte så mycket när man inte når mer än en dm från marken. Sen när Maria kom hem efter promenaden reste Stoja ragg igen och fräste allt hon kunde mot ytterdörren. Siri såg helt skräckslagen ut när Maria lyckats gräva ut henne från badkaret... varpå stackarn sprang o gömde sig under sängen istället!

Har varit rätt väck på jobbet idag, ska bli intressant att räkna min kassa imorn o se om allt stämmer.

Måste pumpa lite Cola nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback