Tisdagsbestyr

Jahja, då var det snart dags för sminkning. Har cyklat 5 km, gjort 100 sjukt smärtsamma situps och 60 armhävningar. Snart klar med frukosten.

Blir till att jobba idag, hoppas jag hinner en kortis på stan efteråt så jag kan köpa dagcreme med spf i. Glömde det i helgen:( Tänkte att jag skulle palla en mil på cykeln ikväll också. är ju rätt bra om jag kan köra 1,5 mil nu idag och imorn också, på torsdag blir det lite tight för då åker vi till Stockholm!:D Sen bär det av tidigt på fredag morgon!
Jag ska vara stenhård mot mig själv nu, igår hadAnna-Karin med sig bullar men jag lät bli! För jag är en stark människa!

Åt ju faktiskt en vaniljbulle häromdan!

Nej nu måste jag skynda mig, fan det låter som Giza möblerar om i mitt skräpskåp.


Mumma
Nybakad av Gittans dotter var den också. Rena dödsfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback