Spontanparty



Piff&Puff at your service!



Titt en så snygg pojke jag hittade i soffan!

Ja som sagt kom vi på lite i sista minuten att vi skulle gå ut, så blev en liten men trevlig förfest hos oss bestående av en sju helvetes massa klädbyten, sminkning och ispolande av alkohol. Sprang ner till palace för att komma in på studentlegen. När vi kom typ kvart i så vr det bara typ 10 pers framför oss, men de söla ju ner tiden som fan så vi kom in typ 00.06 och fick punga ut 120 spänn i inträde, det tycker jag är värdelöst. Menmen, alla ska ju tjäna pengar.

Jag och Kaisa styrde kosan mot toaletten och höll på o fjanta oss och tyckte att det var jättekul att det var röda toasitsar, tills jag upptäckte att det var spya på hela stolen. Det var ju snällt av dom att fälla upp ringen iaf.

Sen dansade vi och fick den dumma idén att dra ett tequila race. Sen ett till. Och sen bli bjudna på ett. Hej o hå. Började bli jobbigt att hålla balansen på klackarna efter ett tag, mycket märkligt. Drack en cider också... det var nog den som var spetsad. Blev knuffad när jag skulle dricka så jag skvälpte ner halva glaset i klyftan. Kittla dödsskönt.

Fan va vi dansa, träffa massa gamla bekantskaper och skämde ut mig sådär lagom som sig bör när man är onykter.
Mådde lite som jag förtjänade imorse, mest ångest över hur mycket träning jag gått miste om. Menmen, kul var det!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Vad e det för en mumsig drink du har på dina foton! :D

Postat av: Mysan

Vad e det för en mumsig drink du har på dina foton! :D

2009-03-01 @ 20:05:19
URL: http://mysanb.webblogg.se/
Postat av: Mysan

Vad e det för en mumsig drink du har på dina foton! :D

2009-03-01 @ 20:05:54
URL: http://mysanb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback