Solsting

Idag har vi varit ute och snorklat hela dan, är helt jävla sönderbränd, har lite solsting....usch inge skoj alls. Ska nog ta o lägga mig i ett kallt bad så jag kyls ner lite.

Förhoppningsvis blir det lite fiskning imorn om vi kan fixa något med vår nya vän Mowgli. Shit vi åker hem sen! Jag vill inte.... elller jo just nu skulle jag vilja ligga hemma i kalla sverige och inte brinna. Men det kan det vara värt, man åker ju kanske bara hit en gång med tanke på alla jobbiga försäljare: hello i have friend in sweden, it's his birthday, you can help me write happy birthdaycard, just come in to my shop....
Fuckers.


Nej nu ska vi upp till hotellrummet o kyla ner oss, sen blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback