Orkeslös

Usch jag är helt slapp efter semestern.

Igår ringde mamma o väckte mig för att påminna om att vi skulle till mormor... det hade jag ju absolut ite glömt.
Blev hämtad av min syster, åkte till mormor o mamma hade självklart köpt massa gott till kaffet.
Tänkte först att näää, jag ska bara äta en kaka. Men kakan var rätt stor så jag bröt den i två bitar, men sen ba äh vafan jag ska ju ara äta den här kakan så det spelar ju ingen roll om jag äter hela ju! Det går en stund och den där vaniljmunken börjar se smarrigare o smarrigare ut... men det ärju bara vaniljkrämen som är god egentligen... så om jag äter lite uppepå o gräver mig ner i vaniljsåsen så behöver jag ju inte äta hela bullen... så då satt jag där och bröt loss småbitar tills jag kom ner i vaniljen, åh så gott det var... sen vet jag inte vad som hände, satt o pratade o plötsligt var hela bullen borta!
Jaja, men nu fick det faktiskt vara bra, jag har ju faktiskt världens självdiciplin, jag behöver inte äta sånt. Men fan en punchrulle, ååh det var ju så gott när jag och Gustav åt det på planet hem, om jag smakar lite så kommer det bli precis som då! Men eftersom jag har självdiciplin bröt jag rullen i två och åt bara den minsta biten.... men sen låg ju den andra biten där och såg så liten o fjuttig ut, varför spara på den? Det gör ju inget att bara äta en sån liiiten punchrulle ju.
Det var skönt att jag kunde hålla mig i skinnet o inte moffa hela nyllet fullt med gott menar jag.

Gick en sväng på stan i jakt efter något fint, blev ett nitbälte till midjan från barnavdelningen på Lindex och ett stort hårspänne med en satinrosett på. Tjusigt som fan.

Framåt kvällen gick jag o Meria promenad, duktiga som vi är, sen skulle jag göra chokladmousse till henne eftersom hon inte fått nån födelsedagspresent... men skiten skar sig o såg ut som diarée. Så vi rökte vattenpipa istället.

Idag skulle jag o Louise gå o träna, men så börja min mage muppa och jag satt ungefär en halvtimme på toan o vred mig i magsmärtor. Kändes som jag skulle skita ut mina inälvor. Very fresh.

Ska försöka äta lite frukost nu. Gustav den muppen sitter o muppar på min pilatesboll.

Kommentarer
Postat av: Josefin

vart ar bilderna fran semestern?

Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback