Nattinatti

Sovdags gott folk, idag har jag cyklat 1,5 mil, ätit enligt planerna, kelat massor med Lupin, vaxat ena benet och nu sitter jag med en härlig mudmask i ansiktet!

Jobbet gick jättefort idag så imorrn ska jag försöka komma upp och träna lika effektivt som imorse, så lär dagen bara susa iväg! Är jättepigg, i vanliga fall har jag redan somnat på soffan vid det här laget. Känns bra!

Provade mitt nya vax, Gustav fick stå för finliret och jag för smärtan. blev bara ena benet för sen var remsorna slut, så imorn tar vi andra!

Ska ta och tvätta bort ansiktsmasken nu, sen massera in en djupåterfuktande. Använder H&M's DeadSea mud mask och niveas pampering honeymask. Nivean mättar verkligen nyllet med fukt, loove it. Använder den som nattcreme lite då och då, speciellt när man känner sig ful gör den under.

Jaja, natti var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback