Morgonmys

Idag var en såndär skön morgon, vaknade vid nio men låg o halvsov till tio, man ligger lixom o flyter. Gustav luktar så gott på morgonen, sådär varmt och Gustaviskt. Mumma. Man kan ju imte låta bli honom!

Efter en timmes kel och andra aktiviteter kom vi ur sängen, Gustav slängde in all disk från igår(åt tapasliknande så blir ju hur många skåplar o skit som helst) medan jag gick en sväng runt huset med Zion och tog mig i kragen o bokade en tvättid, det ni!

Nu har jag tagit mina vitaminer, hade glömt bort dem, kanske därför jag varit så trött? Inte ätit dem på en månad typ:/
Så nu är jag boostad med vitamin B12, massa järn och andra roligheter!

Dags att servera frukost! Har gjort en egen nötblandning med mandel, hasselnötter och naturella cashewnötter, bara hackat ner dem och blandat runt. Simpelt. Igår köpte jag lite bananchips och russin att ha till, så man får lite sötma i, blir lite blä med bara nötter och fil. Mummamumma. Kankse tare mig ett ägg också, ååh jag älskar frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback