It's a beautiful morning!

Jahaja då var det lördagsmorgon igen, för två veckor sen hade jag precis vaknat upp med min älskling efter vår första natt i egypten. Det var grejjer det. Nu vaknade jag klockan sju, men Giza kom o kröp in under täcket och gosade in sig i fläsket på mig så jag hade inte mage att skövla bort henne, så jag fick nällt ligga o sova en halvtimme till!

Har varit ute i det otroligt härliga vårvädret och promenerat Zion, usch vad jag hatar slask.

Nu är det helt gråmulet ute, jag har precis ätit frukost, vatt på toa en halvtimme och nu mår jag illa, känns bra känns bra.
Tur att jag har min lilla Lupin som ligger här och snarkar brevid mig. Börjar jobba om 45 minuter! Jippie! Fy fan så härligt det ska bli!

Igår gjorde jag så jävla god mat. Typ chili con carne inspirerad gryta, Massa lök, vitlök, paprika, squash, nån rot, morötter, quorn, vita och svarta bönor, krossade tomaret, chilisås o sen massa starka kryddor. Blev fan suveränt!

Sminkningsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback