I'll whoop your ass

Feeling fit-monday has begun!

Eftrer en natt i kärlekens tecken sov jag som en prinsessa och vaknade utvilad redan vid sju när Gustavs förbannade alarm gick igång. Man blir helt sönderstressad av signalhelvetet. Min melodi är typ harmonisk och lugn, lite trevligare att vakna till. Låg kvar och sov till typ 8, kelade med kissarna en stund innan jag gick upp.
Tänkte att nu fan ska här svettas!
Hoppade upp på motionscykeln, blev 7.5 km totalt, gjorde typ 100 situps och en sidodär 30 armhävningar. Fan vad jag svettades. Känns så skönt nu i efterhand när man sitter nyduschad och endorfinerna rusar.

Avverkade ett avsnitt Ugly Betty under träningspasset, så jävla bra med litet hemmagym i vardagsrummet.

Nu luktar jag jättegott av african cocoabean, världens godaste duschcreme.

Känner mig värsta peppad. Skulle vara hemma och träna hela dagen idag, Fan gå till badhuset och simma massa längder, eller gå ut o gå en riktig långpromenad med mina ankelvikter. Men jag måste ju jobba och tjäna pengar också.

Fan vad jag är träningssugen, Gustav och hans kompisar ska ta grönt kort som det heter, så man får säkra när man klättrar med rep, men jag är ju på jobbet då så jag kan inte vara med:( Men sen lär vi nog hänga en del i klätterhallen! Jag får ju klättra så får Gustav hålla mig säker!

Fan vad jag älskar att träna på morgonen, man blir hel Woho! av att ta en rejäl pulshöjare innan frukost! Känns som jag kommer klara allt idag!



Min 42" motionspartner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback