I askan av mitt forna jag

Fan, igår gick allt totally off plans.Jag skulle ju va så jävla nyttig o blablabla in i det sista nu, mmm just det. Cirkus klockan 21 kom jag på: fan jag vill festa!

Och så blev det så, man kan ju inte festa utan kolhyderater i kroppen häller, så spolade ner alkoholen med chips och ostbågar.
Drack en massa, gick till palace, drack några tequila och nån cider, dansade sönder mina fötter. Blev kalasfull. Gick hem och åt massa vitt bröd. Gustav gjorde toast men glömde lägga i osten i min, så det blev grillat bröd med bröd istället. När vi återuppstod imorse krävde kroppen salt och vatten, så hällde i mig massa vatten och chips.

Gick på stan och hittade en underbar klänning, som var liiiiiite liiite för liten. Dvs. Hade jag inte fått för mig att festa igår hade jag cycklat 1,5 mil innan jag provade klänningen, jag hade dessutom inte haft massa äckelchips flytandes runt i magen på mig. Och då hade klänningen passat. Så nu jääävlar, jag ska träna och fasta som en djur. I want it!

Fan jag är bitter också, hade fått för mig att jag skulle storshoppa och tömma ur min garderob på gammal skit och bara fylla med nya fina kläder. Men nej, allt ser ju rent förjävligt ut nuförtiden. Blev strumpor, tights, ett set armband och ett par örhängen. Kändes u sådär kul. Fick iaf äta på Fräcka Frökens så nu är min mage ännu större efter att jag svullart i mig den megasalladen. Men det är ju faktiskt dagen efter. Då måste man plåstra om sina synder.


Ska njuta av ett varmt bad nu. Sen blir det seriös blogging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback