Fucking astrött

Usch sov lite jobbigt inatt, vaknade hela tiden o trodde att jag försovit mig ni vet. Men när jag väl kom ur sängen imorse kände jag mig rätt pigg. Men bara nån timme in på jobbet kände jag hur det gröta ihop sig i huvet. Var huvudkassör idag för första gången på evigheter, tror ni inte att allt skulle strula bara för det eller? Jag borde anat oråd när inte ens printern ville samarbeta med mig! När jag tog emot en leverans fick jag iaf ett par uppmuntrande ord på vägen: ja men du har ju iaf fina skor på dig!

Fan nu hitta jag post till mig inklämd i soffan, wtf lixom. Åååhåå, 25% rabatt i hela butiken - Kondomeri Intima. Man tackar.

Snart dags att gå ner i tvättstugan igen, när jag slutade var det bara att gå raka vägen hem, slänga ihop all tvätt o gå ner i tvättstugehelvetet. Sen när det var klart var jag tvungen att gå ut med lilla Zion så han skulle få bajsa. Och det gjorde han, med råge. Nä det är väl bara att ta sig i kragen o sätta fart då, när jag slängt in de här kläderna ska jag njuta av ett avsnitt Gossip Girl och nån god mat. Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback