Fuck it

Usch jag har humörsvägningar. Något enorma sådanna.

Är på så dåligt humör, vill typ gråta. Men är för trött. Borde lägga mig o sova direkt. Har ångest över att jag verkligen inte vill sätta mig på motionscykeln, men om jag inte gör det så är jag vek typ.

2 dagars arbete kvar sen är det semester, Frågan är om jag kommer att kunna släppa taget om allt och bara bry mig om mig och Gustav. Fan vad jag behöver komma bort. Ska se till att göra så mycket kul att jag inte har tid att tänka på annat.

Jag kommer ändå inte bli så trimmad jag vill till beachen, mensen är på ingång och jag är svullen som ett sumo.
Jag vill ha choklad. Och sovmorgon. Är kaos på jobbet nu igen med för lite folk, så jobbade över en timme idag och imorn blir det öppning så då vill jag inte träna på morgonen, vill bara sova så länge jag kan.

Ska se United States of Tara nu, en serie att rekomendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback