Fabulous Shopping

Åååh idag vet ni, idag! Då jävlar gick mitt silvergrå bankort varmt. Det var så skönt att bara spendera, unna mig saker, hallelulja!

Hittade en hur fin kavaj som helst, ett par grå byxor i jeansmodell men i nå tunnare tyg, ett baslinne som var lite urringat som kommer bli skitsnyggt på Palace imorn! Ett par örhängen, vin, Baja Päron, trollhassel, ett par underbara chinos till min underbara man... herregud vi shoppa så mycket att vi fick gå hem i halvlek och dumpa av prylarna för det inte gick att bära!

Jag är så jävla nöjd med min kavaj, den är extrem, men så jävla snygg, den typ av kläder jag vill ha på mig men jag egentligen inte vågar. Men sen pusha Gustav mig stenhårt att köpa den för han tyckte att den var så snygg och att jag borde unna mig lite fint, det har han ju rätt i, jag är alltid snål mot mig själv! Men ni får vänta tills imorn när min utgångsoutfit är på och jag är stylad till max för att se den. Iih kan inte bärga mig!

Det var så skönt att släppa spärren och bara shoppa. Jag har ju pengar så då ska jag unna mig nåt för dem också!
Jag skulle kunna gå på stan hela dan imorn också... men tror Gustav är rätt mör efter de nästan 5 timmarna vi shoppade upp idag:D jag får väl gå själv om inte annat!

Nu ska jag baka en tårta för imorn ska vi på kalas och jag var så baksugen att jag erbjöd mig, fin människa som jag är, att baka en tårta!

Au Revoir mon petit gullefjuns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback